ODE AAN ESKIMO

Goede truien, leuke jumpsuits, toffe undies,…

zowel voor de mannen als de dames hebben ze wat

en het volgende seizoen ben je er zeker van dat je dezelfde klassiekers terug kunt aanschaffen

DAT IS ORIGINAL ESKIMO

eskimo logo

mountain

De Original collectie is eigenlijk maar een deel van een grotere collectie van het Gentse merk Eskimo die al sinds 1906 ondergoed en oerdegelijke pijama’s maakt.  Ze hebben ondertussen een winkel in de Langemunt te Gent waar je ook de Original collectie vindt. Voor de betere onderbroek moet je dus daar zijn!

Maar ook voor feestjes moet je bij Eskimo zijn. Sommigen kennen misschien de  Eskimo Fabriek , de originele Eskimo textielfabriek die volledig gerenoveerd werd en als evenementenlocatie wordt gebruikt.

Ik beken dat ik niet echt een pijamatype ben. Ik ben eerder iemand die zondagmorgen thuis rondhangt in mijn favoriete t-shirt en shortje. Net daarom dat ik zo gehecht ben aan Eskimo Originals. Zit goed, wast goed en ziet er goed uit.

Basic kleuren, subtiele eenvoud en telkens in zachte katoen en met een toffe Eskimo op. Als ik het eskimo embleempje zie wordt ik al instant happy!

Mijn favoriete stukken zijn de de play suit denim, de classic briefs en de yellow summer shorts. Ideale items om op een zomerse ochtend een boterhampje met hagelslag te eten met een ochtendzonnetje in de tuin.

De Eskimo stukken zijn zelfs zo subliem dat als je buurman zondagmiddag aanbelt het nog niet meteen opvalt dat je eigenlijk al de ganse tijd in je ‘pijama’ rondloopt.

eskimo undies

play_thin_stripes

body eskimo 2

En geef toe…. wie wilt er nu niet een onderbroek uit de collectie genaamd ‘play’?-de naam alleen al-

eskimo

http://www.originaleskimo.com/

Geef een reactie

