EXTREME SWINGING

Ik heb geen schommel. Nog niet.

De meeste schommels zijn uiteraard te klein… Voor volwassenen hebben ze dat niet. Ik weet het: misschien wil dit wat zeggen …. AHUM

Ørstedsparken schommel

In het örstedpark in Kopenhagen hangt er wel een schommel… en je ziet het goed op de foto: dat is ne volwassen mens. Eigenlijk hangt die schommel zelfs zo hoog dat je er als kleintje niet op kunt. En zie dat prachtig uitzicht als je schommelt !

Ik dacht.. dat probeer ik dan maar es zelf.

IMG_1444

ET VOILA! Zie hieronder al het zitgedeelte!

Nu is het nog een kwestie van de geschikte boom te vinden want dat heb ik ook niet…..

Mocht er iemand ook enen willen maken: instructies helemaal onderaan te vinden. Ik zou wel niet weten of dit goed gemaakt is… dat zal ik eerst moeten testen. Misschien alvast dikkere metalen ringen nemen… Daar heb ik nu al geen vertrouwen in ….


Zaag 2 planken op 60mm lengte, 15 mm breed.

Zaag 2 latjes 35 lang

Boor 4 gaatjes in elke plank zoals op de foto.

Schroef de planken vast op de latjes door de gaatjes die je net hebt gemaakt. Gebruik schroeven voor buiten.

Boor 4 grote gaten diameter 11 om het touw door te rijgen.

hang er 2 ronde ringen aan

Geef een reactie

